Sprawdź naszą politykę prywatności

O FIRMIE

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się zespołem profesjonalistów, posiadających pasję i doświadczenie w tym, co robią. Dbamy o to, aby stale się rozwijać i podnosić nasze standardy, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować usługi na naprawdę wysokim poziomie. 

MENU

ADRES

14-200 Iława
ul. Gdańska 10/8

tel. 737 189 632

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Copyright 2017 | Created with WebWave

hullo wycieczki szkolne, kolonie, zielone szkoły, poznaj polskę
hullo
domeritum

Walka z hejtem

 

 

 

Sprite poprzez swoją najnowszą kampanię pokazuje ludziom, że hejt to nie siła a słabość oraz w jaki sposób walczyć z hejtem i trzeba przyznać, że najnowszy spot zrealizowany przez tą markę w ramach kampanii wywołał spore i wciąż niesłabnące emocje. Pokazuje on bowiem hejterów z zupełnie innej strony – jako ludzi których z równowagi może wyprowadzić również patrzenie na siebie samych i na to kim w rzeczywistości są. Być może dlatego właśnie tak wielu osobom spot ten nie przypadł do gustu i sam padł ofiarą pokazanych w nim hejterów.

 

 

Niestety obecnie bardzo wielu zwłaszcza młodych ludzi staje się ofiarami hejtu, czy też cyberbullyingu, z czym nie potrafią oni sobie poradzić. Marka Sprite postanowiła pomóc im w jakimś stopniu rozwiązać ten problem zachęcając do walki ze zjawiskiem hejtu m.in. poprzez pokazanie osób na co dzień zmagających się z tym problemem. Głównym przesłaniem spotu jest to, że różnorodność, jak i bycie sobą to coś niepowtarzalnego i bezcennego, dlatego nie może być powodem do wstydu. Hejtowi pod każdą postacią, niezależnie od tego czy chodzi o wyśmiewanie, poniżanie, czy jakiekolwiek inne negatywne praktyki należy powiedzieć stanowcze NIE.

 

 

Marka Sprite zrealizowała kilka spotów, których hasło przewodnie brzmi „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko”. Do współpracy przy ich realizacji zaproszono zwykłe osoby nie będące profesjonalnymi aktorami, są to m. in. sportowcy, artyści oraz społecznicy, którzy w swoim życiu doświadczyli hejtu, krytyki i braku akceptacji ze strony otoczenia z bardzo wielu powodów, takich jak cechy fizyczne czy orientacja seksualna. Każda z osób biorących udział w kampanii namawia do tego, żeby żyć w zgodzie ze swoimi przekonaniami i robić to co się lubi bez względu na opinię otoczenia.

Pomimo jak najlepszych intencji twórców kampanii spotkała się ona z dużą krytyką i negatywnymi komentarzami, czego właściwie każdy z jej twórców się spodziewał. Najważniejsze jednak jest to, aby pamiętać, że najważniejsza jest wiara w siebie, a my sami jesteśmy warci tyle na ile się wycenimy. Cytując Sprite możemy powiedzieć:

„Weź oddech, otrząśnij się i popatrz na hejt z dystansem. Jesteś ponad to, bo jesteś autentyczny. Żyj rześko”.

 

 

 

 

Autor: Agata Ząbek

 

 

Narażeni na hejt

 

 

Kto najczęściej pada ofiarą hejtu? Osoby należące do tzw. pokolenia „Z”. Kim one są? Osobami które konta na popularnych serwisach społecznościowych mają właściwie od urodzenia. Właściwie trudno jednoznacznie stwierdzić kim są takie osoby i co najważniejsze, oni sami również mają problemy z określeniem samych siebie. Jedną z przyczyn tego może być ich młody wiek, ponieważ są to ludzie urodzeni około 1995 r. i później, którzy obecnie nie mają więcej niż 23 lata, a więc dopiero co wchodzą lub weszli w dorosłość, a każdy ich krok jest bacznie obserwowany, analizowany i komentowany. Jest to pierwsze pokolenie wychowane w czasach wszechobecnego Internetu i social mediów. Pokolenie to z jednej strony można uznać za mobilne, szybko reagujące na zmiany, a także nowoczesne, z realistycznym podejściem do życia. Z drugiej strony jednak znajduje się ono pod ciągłą obserwacją, w związku z czym jest oceniane bardzo krytycznie, a podejście do niego cechuje się przede wszystkim nieufnością. Być może z tego powodu osoby należące do pokolenia Z (określanego również mianem post-milenials lub internetowym) cechuje roszczeniowość, a także trudność z logicznym myśleniem, a niejednokrotnie również koncentracją. Bardzo często otoczenie odbiera je jako osoby nie posiadające odpowiednich kompetencji, które mają problemy z komunikacją z innymi. Jednak ponieważ nigdy osoby te nie były przedmiotem dokładnych badań w tym zakresie, wszystko to stanowi jedynie przypuszczenia.

 

 

29 maja 2019

Hejt – od angielskiego „hate” czyli nienawidzić, według definicji jest to obraźliwy lub/oraz agresywny komentarz publikowany w Internecie, a także mówienie we wrogi, czy też agresywny sposób o jakiejś osobie czy zdarzeniu, sytuacji. Potocznie hejterem nazywamy osobę, która wyraża negatywne i pełne nienawiści opinie na dany temat. Obecnie hejt ma nawet kilka o ile nie kilkanaście odmian, a co niektóre doczekały się swoich własnych nazw, jak np. bodyshaming, slutshaming, fatshaming czy rasizm. Ale to nie wszystko, ponieważ kreatywność osób hejtujących właściwie nie zna granic. Do działania może sprowokować ich niemal wszystko co jest według nich inne i w jakikolwiek sposób odbiega od wyznaczonej przez nich „normy”.

 

STOP dla hejtu